Pentru cea mai bună percepere a mesajelor comunicate, este esenţial să cunoaștem în detaliu activitatea și imaginea unei companii, precum și modul în care aceasta își proiectează și ulterior livrează produsele şi serviciile.
Dacă majoritatea provocărilor ivite în comunicare pot fi și trebuie să fie anticipate, sunt și cazuri în care acestea pot lua naștere pe neașteptate. De aceea, este important să construim relații puternice între clienți și reprezentanții presei, să proiectăm și să implementăm strategiile media adecvate și să desfășurăm campanii eficiente de promovare.
[box]Thinker le propune clienților săi strategii media și metodologii corespunzătoare, astfel încât publicul vizat să recepționeze imediat mesajele corecte. Astfel, companiile vor fi percepute drept entități de încredere, la nivelul maxim de potențial în industriile și pe piețele respective.[/box]
Cum procedăm:
- înţelegem nevoile clientului, identificăm elementele cheie, alocăm resurse și definim colaborarea
- identificăm audiența vizată
- definim strategia de comunicare (obiectivele, mesajele cheie, acțiunile, planificarea etc)
- selectăm metodele optime de comunicare
- implementăm strategia convenită (comunicate, conferinţe, mese rotunde, interviuri, social media, newsletter-e, proiecte online etc)
- monitorizăm în timp real, evaluăm și raportăm în formatul agreat